Emoji wróciły do wyników wyszukiwania

Emoji wróciły do wyników wyszukiwania

W minionym tygodniu, na stronach dotyczących e-marketingu, pojawiło się kilka artykułów, omawiających powrót emoji do SERPów. Rzeczywiście, ku radości użytkowników Internetu, po prawie dwóch latach przerwy, emoji wróciły do wyników wyszukiwania. Google wycofuje decyzję z czerwca 2015 roku Emotikony zyskały popularność wiele lat temu, stały się doskonałym narzędziem do wyrażania emocji i podnoszenia atrakcyjności publikowanego

Kampanie AdWords za granicą

Kampanie AdWords poza granicami kraju

Wielu przedsiębiorców chciałoby znaleźć się w sytuacji, kiedy to ich firma rozwija się na tyle prężnie, by możliwa była ekspansja na rynki zagraniczne. Świętnym narzędziem do propagowania marki i produktów, zarówno w kraju, jak i za granicą, są kampanie AdWords. Dlaczego właśnie AdWords? Przede wszystkim reklama tego typu pozwala na dotarcie do użytkowników szukających konkretnych

Przerwa w działaniu strony, błąd 404 not found

Przerwa w działaniu strony – jak nie stracić pozycji w rankingu?

Można wskazać wiele czynników mających wpływ na pozycję, jaką strona internetowa zajmuje w wyszukiwarce. Niekiedy, mimo spełnienia wymaganych kryteriów, dobrze przygotowana strona wypada z top 10 z powodu długiej przerwy w działaniu. Częste problemy z ładowaniem strony mogą powodować spadki w rankingach, ponieważ w trakcie chwilowego zamknięcia, roboty wyszukiwarek nie są w stanie sprawdzić zawartości

Zmiana algorytmu Google, Fred

Zamieszanie wokół Freda – zmiana algorytmu Google

W branży SEO, mniej więcej od tygodnia, krążą plotki na temat kolejnej, dużej aktualizacji algorytmu rankingowego Google. Dlaczego tylko plotki? Ponieważ Google, jak zwykle zresztą, nie spieszy się z podaniem oficjalnej informacji w tej sprawie. Najnowsza zmiana algorytmu Google najprawdopodobniej dotyczy potępianych przez koncern działań spod znaku black-hat. Co kryje się pod terminem black-hat SEO?

Retargeting - reklama śledząca

Retargeting – terminologia, podział, przykłady zastosowania

Trudno spotkać użytkownika Internetu, który nie zetknął się z reklamami (banerami) podążającymi za nim podczas przeglądania stron. Dzieje się tak po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym, bądź przynajmniej  po zapoznaniu się z oferowanymi przez dany sklep produktami. Retargeting, bo tak nazywa się ten rodzaj reklamy, bywa niekiedy irytujący – wszystko zależy od sposobu i częstotliwości

Marketing internetowy - kierunki rozwoju

Marketing internetowy – kierunki rozwoju w 2017 roku

Marketing internetowy, czyli multum działań służących wypromowaniu firmy w Internecie, rozwija się bardzo prężnie. Przyczynia się do tego wzrost świadomości użytkowników sieci internetowej, w tym właścicieli internetowych biznesów. Nie bez znaczenia jest także rozwój najnowszych technologii. W ostatnim czasie obserwuje się wzrost liczby użytkowników, korzystających z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Optymalizacji wspomnianych urządzeń poświęciliśmy

Projektowanie stron - najnowsze trendy

Projektowanie stron – najnowsze trendy

Na temat tworzenia stron internetowych powstało wiele artykułów, z których wynika, że projektowanie stron nie jest zajęciem dla każdego, gdyż poza wiedzą na temat budowy i sposobu funkcjonowania strony, wymaga cierpliwości, dokładności i przede wszystkim pewnego poczucia estetyki. Bardzo ważna jest też umiejętność odpowiadania na potrzeby użytkowników, dostosowywania się do zmieniających realiów i odpowiadania na

PiS straciło domenę kppis.pl

Prawo i Sprawiedliwość straciło domenę kppis.pl

W ostatnich dniach głośno jest w mediach (szczególnie w Internecie) o tym, że Klub Parlamentarny Prawa i Sprawiedliwości stracił swoją domenę kppis.pl. Rzeczywiście, pod wspomnianym adresem, znajdujemy dziś Klubu Przyjaciół Pieczywa i Sera. Czy Prawo i Sprawiedliwość chce odzyskać domenę? Najpierw należałoby zapytać, dlaczego ją stracił? Możliwości są dwie – albo Klub chciał z niej

Klienci Cloudflare narażeni na wyciek wrażliwych danych

Klienci Cloudflare narażeni na wyciek wrażliwych danych

W dniach od 13 do 18 lutego miał miejsce wyciek wrażliwych danych z kont klientów Cloudflare. Jako pierwszy problem zauważył badacz bezpieczeństwa pracujący w Google, Tavis Ormandy. 24 lutego ujawnił informacje na temat wycieku danych użytkowników serwisów wykorzystujących usługę Cloudflare. Dane te to przede wszystkim  hasła, ciasteczka, adresy IP, tokeny, dane osobowe, prywatne wiadomości, zdjęcia

Zmiana oznaczenia reklam AdWords

Google zmienia oznaczenia reklam AdWords

Od kilku tygodni w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii widoczne są nowe oznaczenia reklam AdWords – zielona czcionka napisu „Reklama” na białym tle w delikatnym obramowaniu. Od kilku dni nowe etykiety widzą internauci z innych państw, w tym także z Polski. Dotychczas standardowym wyglądem etykiety reklam AdWords była biała czcionka na zielonym tle. Dlaczego wprowadzono

e-sklep

Integracja: e-sklep z kontem Google Merchant

Jak zintegrować e-sklep z Google Merchant Center? Prowadzisz e-sklep? Zastanów się więc nad skorzystaniem z usługi Google Merchant Center. Najprościej mówiąc są to reklamy wyświetlane w Internecie, dotyczące produktów udostępnianych w Google i pozostałych usługach Google, zawierające takie elementy, jak: zdjęcie produktu, cena, nazwa sklepu, w którym produkt jest dostępny, opis. Reklamy te pojawiają się

Zagrożenia dla startupów

Zmiany w unijnym prawie autorskim zagrożeniem dla startupów?

Interesy startupów z państw członkowskich Unii Europejskiej, w tym także Polski, są zagrożone. Chodzi przede wszystkim o startupy zajmujące się wykorzystywaniem treści publikowanych w sieci do monitorowania obecności marek, przewidywania trendów, badania popularności produktów. Proponowane zmiany uniemożliwią startupom z całej Unii Europejskiej oferowanie dotychczasowych usług. Bruksela proponuje zmiany w prawie autorskim – przygotowała projekt dyrektywy